Agenda cu privire la verificarea documentaţiei ce ţine de personal şi respectarea legislaţiei muncii
Button Back

Clama
  • Agenda cu privire la verificarea documentaţiei ce ţine de personal şi respectarea legislaţiei muncii

    Directorului instituţiei

     

                Direcţia  Învăţămînt Hînceşti Vă expediază pentru activitate Agenda cu privire la verificarea documentaţiei ce ţine de personal şi respectarea legislaţiei muncii.

     

    1. Portofoliul documentelor la problema dată:

    -          Codul Educaţiei;

    -          Codul Muncii, Convenţia colectivă de muncă (cu anexe);

    -          Contractul colectiv de muncă;

    -          Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei vacante ( MO nr. 124-130 /22.05.15; MO nr. 302- 305/06.11.15);

    -          Regulamentul cu privire la numirea , transferarea şi concedierea personalului din învăţămînt; ( Hotărîrea  Guvernului nr.388/31.03.2003)

    -          Regulamentul cu privire la completarea, păstrarea şi evidenţa carnetelor de muncă (MO nr. 5-7/ 11.01.2008);

    -          Hotărîrile Guvernului cu privire la tinerii specialişti;

    -          Modele de ordine;

    -          Modele de procese-verbale, ş.a.

    1. Nomenclatorul  dosarelor.
    2. Planul de activitate al instituţiei:

    a)     Lucrul cu cadrele;

    b)     Lucrul cu tinerii specialişti.

    1. Regulamentul intern al instituţiei;
    2. Registrul de evidenţă a ordinelor de personal:

    a)     Corectitudinea emiterii ordinelor (în conformitate cu art. Codului Muncii);

    b)     Aducerea lor la cunoştinţa angajaţilor (obligatoriu).

    1. Registrul de evidenţă a ordinelor privind activitatea de bază a instituţiei:

    a)     Corectitudinea emiterii ordinelor privind activitatea  instituţiei.

    b)     Corectitudinea emiterii ordinelor privind respectarea legislaţiei muncii.

    1. Carnetele de muncă (vechi şi noi):

    a)     Corectitudinea înscrierilor din carnete;

    b)     Completarea carnetelor noi;

    c)      Corespunderea ultimei înscrieri din carnet cu ordinul emis şi activitatea reală a angajatului (Funcţiile / ocupaţiile  se înscriu numai conform Clasificatorului ocupaţiilor din RM, 20014).

    1. Registrul de evidenţă şi eliberare a carnetelor de muncă ( Standart).
    2. Dosarele personale a cadrelor didactice, auxiliare (inclusiv sezonieri şi cumularzi):

    a)     Corectitudinea perfectării lor;

    b)     Adaptarea fişelor de post şi a contractului individual de muncă (CIM) la specificul instituţiei ;

    c)      Perfectarea CIM  şi Acordurilor Suplimentare în conformitate cu cerinţele Codului Muncii;

         10.Registrul de evidenţă  a CIM şi Acordurilor Suplimentare ( Standart

          11.Respectarea legislaţiei cu privire la:

    d)     Salarizarea cadrelor:

    -          corectitudinea alcătuirii listelor de tarificare ( studii, vechimea în muncă, grade didactice, suplimente);

    -          suplimente pentru activitate în condiţii nocive şi munca de noapte;

    e)     Timpul de muncă:

    -          Registrul de evidenţă a timpului de muncă (orele înlocuite);

    -          Graficul de activitate a tuturor angajaţilor; separat pentru cei ce  cumulează cîteva funcţii (profesor şi bibliotecar, profesor şi laborant, profesor şi şef de gospodărie,  secretar şi laborant ş.a.);

    -          Săptămîna de muncă redusă;

    f)       Concedii:

    -          Acordarea concediilor  de odihnă, p/u instruire,  marernitate, îngrijire a copilului ş. a.;  şi evidenţa lor în  Fişa nr. 2 ( cu excepţia celor medicale);

    -          Prezentarea concediilor suplimentare.

    g)     Tinerii specialişti.

    12.Lista de state a instituţiei.

    -          Procesele verbale a consiliului de administraţie  cu privire la modificarea  statelor.

     

     

    Ex. A. Ungureanu

    Tel. 2-38-16

    Postat 12 februarie 2016

Button Home Button Top of Page