A V I Z !
Button Back

Clama
  • A V I Z !

    A V I Z

    Direcţia Învăţământ Hînceşti anunţă prelungirea termenului concursului pentru suplinirea  funcţiei de director în următoarele instituții de învățământ general din raion:

    • IP Gimnaziul Bălceana
    • IP Gimnaziul Mirești
    • IP Gimnaziul Pogănești
    • IP Gimnaziul ,,Mitropolit al Ardealului, Crișanei și Maramureșului Antonie Plămădeală” Stolniceni
    • IP Gimnaziul Voinescu

     

    1. La funcţia de director al instituţiei de învăţământ general, conform prevederilor Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiții:
    • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
    • are studii superioare universitare;
    • are o vechime în activitate didactică de cel puțin trei ani (pentru instituțiile de învățământ extrașcolar constituie avantaj deţinerea de competențe relevante profilului instituției);
    • la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 ani;
    • cunoaște limba română;
    • este aptă din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei;
    • nu are antecedente penale;
    • nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin. (1) lit.l), m) și n) din Codul muncii.
    1. Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de director al instituţiei de învăţământ depun personal sau prin reprezentant, prin poştă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:

                1) cererea de participare la concurs (modelul este specificat în anexa nr.1 din Regulament);

                2) copia actului de identitate;

                3) copia/copiile actului/actelor de studii;

                4) copia actului care atestă vechimea în muncă;

                5) curriculum vitae perfectat după modelul Europass (modelul este specificat în anexa nr.2 al Regulamentului);

                III. certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic și eliberat de medicul de familie, psihiatru și narcolog, pentru exercitarea funcției;

                IV. cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere.

     

    Dosarul pentru concurs se prezintă la Direcția Învățământ,  (edificiul Consiliului Raional Hîncești, etajul 4, doamnei Mititel V., șefa SMRUCRP), până la 04.12.2024.

     

    Informaţii suplimentare la telefoanele:   269 22748       269 23130         269 23855

     

    Postat 05 noiembrie 2024

Button Home Button Top of Page