-
AVIZ
Direcţia Învăţământ Hînceşti anunţă prelungirea concursului pentru ocuparea următoarelor funcţii publice vacante:
- Specialist (Secția Politici Educaționale și Management) -1(funcţie publică);
- Specialist principal (Serviciul managementul resurselor umane și relații cu publicul) -1(funcţie publică).
Condiţii de participare la concurs:
pentru ocuparea funcţiei publice vacante
specialist (Secția Politici Educaționale și Management)
Scopul general al funcţiei: Supravegherea implimentării politicii educaţionale a statului în teritoriu
Sarcinile de bază:
1. Supravegherea îndeplinirii şi respectării hotărârilor organelor ierarhic superioare, a regulamentelor, instrucţiunilor emise de către MECC.
2. Coordonarea activităţilor de dirijare a învăţământului în instituţiile şcolare ale raionului.
3. Monitorizarea procesului de şcolarizare a copiilor cu vârsta între 7 şi 16 ani.
4. Supravegherea implementării curriculum-ului şcolar.
5. Organizarea şi desfăşurarea admiterii în liceu, tezelor semestriale.
6. Formarea bazei de date a absolvenţilor de gimnazii şi licee, repartizarea lor în instituţiile de învăţământ ori în câmpul muncii.
pentru ocuparea funcţiei publice vacante
- specialist principal
(Serviciul managementul resurselor umane și relații cu publicul)
Scopul general al funcţiei: Supravegherea implimentării politicii educaţionale a statului în teritoriu
Sarcinile de bază:
1. Supravegherea respectării legislaţiei muncii, serviciului public, hotărârilor organelor ierarhic superioare ce ţin de personal;
2. Gestionarea documentaţiei ce ţine de evidenţa personalului didactic şi auxiliar din instituţiile raionului;
3. Coordonarea activităţilor de dirijare a învăţământului în instituţiile şcolare ale raionului;
4. Iniţiază organizarea şi desfăşurarea activităţii comisiei de concurs cu privire la suplinirea posturilor vacante;
5. Urmăreşte corectitudinea emiterii ordinelor cu privire la activitatea de bază a Direcției Învățământ, mişcarea cadrelor, delegarea angajaților Direcției şi managerilor instituţiilor de învățământ din raion.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază –
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
- lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice –
Studii: superioare în pedagogie;
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoştinţe profunde în domeniul managmentului educaţional;
- Capacităţi de organizare şi coordonare eficientă a activităţilor specifice managmentului educaţional;
- Cunoaşterea calculatorului (la funcţia resurse umane - foarte bine).
Abilităţi: de lucru cu informaţia, organizare, analiză şi sinteză, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, soluţionare de probleme, lucru în echipă, de lucru cu tehnica de calcul.
Atitudini/Comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Alte cerinţe specifice: Vechime în muncă minimum 5 ani în domeniul înăţământului;
1-2 ani activitate managerială.
Dosarul de concurs va conţine:
- formularul de participare;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă;
- certificatul medical, după caz;
- cazierul judiciar.
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
- Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 132 din 17.06.2016 cu privire la Autoritatea Națională de Integritate;
- Legea nr. 1264-XV din 19 iulie 2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere;
- Legea nr.90-XVI din 25 aprilie 2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
- Legea nr. 190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare;
- Legea nr.239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparenţa în procesul decizional;
- Codul Educaţiei al Republicii Moldova nr.152/2014;
- Legea nr.271-XVI din 18 decembrie 2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice.
Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009 Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2009, nr.55-56, art. 249).
Concepţia cu privire la politica de personal în serviciul public, aprobată prin Hotărârea Parlamentului nr.1227-XV din 18 iulie 2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr. 122-123).
Regulamentele ce ţin de activitatea educaţională.
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs –15.07.2021,
persoana de contact – Mititel V., tel.269-2-38-55,
Direcția Învățământ, etajul IV, edificiul Consiliului Raional Hîncești.
Postat 15 iunie 2021
AVIZ