-
A V I Z !!!
A V I Z
Direcţia Învăţământ Hînceşti anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei de director în următoarele instituții de învățământ:
- LT ”M.Eminescu” Hîncești
- LT ”Universum” Sărata Galbenă
- Gimnaziul ” C.Radu” Leușeni
- Gimnaziul ”A.Bunduchi” Buțeni
- Gimnaziul Caracui
- Gimnaziul Călmățui
- Gimnaziul Cățeleni
- Gimnaziul ”M.Viteazul” Hîncești
- Gimnaizul Mingir
- Gimnaziul ”Mitropolitul A.Plămădeală” Stolniceni
- Gimnaziul ”C.Tănase” Nemțeni
- Gimnaziul Voinescu
- Complexul Educațional Gimnaziu Grădiniță Cotul Morii
- Școala Primară Grădiniță Fîrlădeni
- Școala de Sporturi Hîncești.
- La funcţia de director al instituţiei de învăţământ general, conform prevederilor Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct în instituțiile de învățământ general, poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiții:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- are studii superioare universitare;
- are o vechime în activitate didactică de cel puțin trei ani; pentru instituțiile de învățământ extrașcolar constituie avantaj deţinerea de competențe relevante profilului instituției;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 ani;
- cunoaște limba română;
- este aptă din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei;
- nu are antecedente penale;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.l), m) și n) din Codul muncii.
- Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de director al instituţiei de învăţământ depun personal sau prin reprezentant, prin poştă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:
- cererea de participare la concurs (modelul este specificat în anexa nr.1 din Regulament);
- copia actului de identitate;
- copia/copiile actului/actelor de studii;
- copia actului care atestă vechimea în muncă;
- curriculum vitae perfectat după modelul Europass (modelul este specificat în anexa nr.2 al Regulamentului);
- certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic și eliberat de medicul de familie, psihiatru și narcolog, pentru exercitarea funcției;
- cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere.
Dosarul pentru concurs se prezintă la Direcția Învățământ, (edificiul Consiliului Raional Hîncești, etajul 4, dnei Mititel V., specialist principal), până la 14 iunie 2021.
Informaţii suplimentare la telefoanele:
269 22748 269 23130 269 23855
Postat 12 mai 2021
A V I Z !!!