Direcţia Învăţământ Hînceşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor vacante:
Button Back

Clama
  • Direcţia Învăţământ Hînceşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor vacante:

           Direcţia Învăţământ Hînceşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor vacante:

    #   Specialist    (inspector şcolar) -1 (funcţie publică);

    #  Şef secţie/Specialist principal   (resurse umane)- 2 (funcţii publice);

    # Contabil-şef -1(funcţie contractuală)

    • Data limită până la care poate fi depus dosarul de concurs –20.06.18
    • persoana de contact – Ungureanu Alexandra, tel.0269-2-38-16 , DÎ, etajul IV    

    Condiţii de participare la concurs:

    I. pentru ocuparea funcţiei publice vacante specialist (inspector şcolar)

    Scopul general al funcţiei: Supravegherea  implimentării politicii educaţionale a statului în teritoriu.

    Sarcinile de bază:

    1.Supravegherea îndeplinirii şi respectării hotărîrilor organelor ierarhic superioare, a regulamentelor, instrucţiunilor emise de către Minister.

    2.Coordonarea activităţilor  de dirigare a învăţămîntului în instituţiile şcolare ale raionului.

    3. Monitorizarea procesului de şcolarizare a copiilor cu vîrsta între 7 şi 16 ani;

    4.Supravegherea implementării curriculum-ului şcolar.

    5.Organizarea şi desfăşurarea admiterii în liceu; tezelor semestriale ;

    6.Formarea bazei de date  a absolvenţilor de gimnazii şi licee, repartizarea lor în instituţiile de învăţămînt ori în cîmpul muncii;

    II. pentru ocuparea funcţiei publice vacante- şef secţie/specialist  principal (resurse umane)

    Scopul general al funcţiei: Supravegherea  implimentării politicii educaţionale a statului în teritoriu

    Sarcinile de bază:

    1. Supravegherea respectării legislaţiei muncii, serviciului public, hotărârilor organelor ierarhic superioare ce ţin de personal;
    2. Gestionarea documentaţiei ce ţine de evidenţa personalului didactic şi auxiliar din instituţiile raionului;
    3. Coordonarea activităţilor de dirijare a învăţământului în instituţiile şcolare ale raionului;
    4. Iniţiază organizarea şi desfăşurarea activităţii comisiei de concurs cu privire la suplinirea posturilor vacante
    5. Urmăreşte corectitudinea emiterii ordinelor cu privire la activitatea de bază a DÎ, mişcarea cadrelor, delegarea colaboratorilor DÎ şi în instituţiile raionului.

    Condiţiile de participare la concurs:

    Condiţii de bază – 

    • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
    • posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
    • neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
    • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
    • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice

    Cerinţe specifice

    Studii: superioare în  pedagogie;

     Cunoştinţe:

    • Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
    • Cunoştinţe profunde în domeniul managmentului educaţional;
    • Capacităţi de organizare şi coordonare eficientă a activităţilor specifice managmentului educaţional;
    • Cunoaşterea  calculatorului (la funcţia resurse umane-foarte bine).

    Abilităţi: de lucru cu informaţia, organizare,  analiză şi sinteză, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, soluţionare  de  probleme, lucru în echipă, de lucru cu tehnica de calcul.  

    Atitudini/Comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă

    Alte cerinţe specifice: Vechime în muncă  minimum 5 ani  în domeniul înăţămîntului;

                                          1-2ani activitate managerială.

    Dosarul de concurs va conţine:

    1. formularul de participare;
    2. copia buletinului de identitate;
    3. copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
    4. copia carnetului de muncă;
    5. certificatul medical, după caz;
    6. cazierul judiciar.
    • Bibliografia concursului:
    • Constituţia Republicii Moldova
    • Acte normative în domeniul serviciului public
    • Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
    • Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
    • Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
    • Legea nr. 1264-XV din 19 iulie 2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere
    • Legea nr.90-XVI din 25 aprilie 2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei
    • Legea nr. 190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare
    • Legea nr.239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparenţa în procesul
    • Codul Educaţiei
    • Legea nr.271-XVI din 18 decembrie 2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice
    1. Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11martie 2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2009, nr.55-56, art. 249).
    2. Concepţia cu privire la politica de personal în serviciul public, aprobată prin Hotărîrea Parlamentului nr. 1227-XV din 18 iulie 2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr 122-123).
    3. Regulamentele ce ţin de activitatea educaţională

    Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs –20.06.16

    persoana de contact – Ungureanu Alexandra, tel.269-2-38-16 , DÎ, etajul IV    

    III. pentru ocuparea funcției de contabil-șef în cadrul Serviciului Management Economico-Financiar și Patrimoniu

    Nivelul de salarizare: Categoria de salarizare – 18 (An. 1 HGRM nr. 381 din 13.04.2006), salariu de funcției – 1400 lei, sporuri, premiu, adaosuri la salariu, conform Legii nr. 355-XVI din 23.12.2005 şi Hotărîrii Guvernului nr. 381 în 13.04.2006, sporuri, premiu, adaosuri la salariu

    Scopul general al funcţiei:

    Titularul postului are rolul de a organiza contabilitatea şi controlul înregistrării operaţiunilor economico-financiare ale Direcției, pentru reflectarea cît mai fidelă a patrimoniului, a situaţiei finaciare şi a rezultatelor obţinute.

    Sarcinile de bază:

                                   I.      Asigură respectarea Legii Contabilităţii la nivel de Direcţie;

                                II.      Elaborează şi implementează sistemul general de evidenţă contabilă a Direcţiei;

                             III.      Coordonează activitatea compartimentului de contabilitate;

                              IV.      Raportează rezultatele economice și contabile ale Direcţiei;

                                                  V.      Asigurarea gestionării corecte a patrimoniului Direcţiei

     

    Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs –20.06.16

    persoana de contact – Țurcanu Galina, șef SMEFP, tel. 026923776, Ungureanu Alexandra, tel.269-2-38-16, DÎ, etajul IV   

    Postat 18 mai 2018

Button Home Button Top of Page