-
ÎN ATENȚIA MANAGERILOR ȘCOLARI
Stimați Manageri școalari, Vă remitem spre informare următoarele modificări cu privire la Statutul instituției, revizuit în baza Codului Educației:
În anexă este Statutul model revizuit in conformitate cu prevederile Codului educatiei.
Reiteram ca, pentru inregistrarea de stat a institutiei publice de invatamint se depun următoarele documente:
1) Cererea prinvind înregistrarea statutului, semnată de către directorul instituției;
2) statutul instituției, în 2 exemplare;
3) decizia de constituire;
4) avizul Ministerului Educatiei;
5) copia buletinului de identitate al directorului institutiei;
6) documentul prin care se atesta stabilirea sediului;
7) documentul bancar care face dovada achitării taxei de stat pentru inregistrare.
In cazul in care se solicita modificarea statutului din cauza schimbarii denumirii (de exemplu: Gimnaziu in loc de Liceu), la Ministerul Justitiei se va prezenta suplimentar Certificatul de inregistrare si Statutul inregistrat in original pentru inlocuire, precum si avizul din Monitorul Oficial cu privire la schimbarea denumirii.Postat 27 ianuarie 2015
Documente anexate
Nr | Titlul documentelor anexate |
---|---|
888 | STATUT MODEL_2015 (Statut-model revizuit varianta finala_2015.doc) |
889 | CERERE MODEL_2015 (Cerere institutii-model_2015.doc) |