GHID METODOLOGIC PENTRU FORMAREA / AUTOFORMAREA CONTINUĂ A MANAGERILOR ŞCOLARI
Button Back

Clama
  • GHID METODOLOGIC PENTRU FORMAREA / AUTOFORMAREA CONTINUĂ A MANAGERILOR ŞCOLARI

    Stimati manageri,
    recent a apărut un ghid in domeniul formării managerilor şcolari.

    Ghidul a fost elaborat la comanda ME, UNICEF.
    Conţinutul este foarte aplicativ.
    Se oferă  sugestii metodologice si exemple concrete pentru proiectarea strategică a instituţiei, proiectarea anuală, elaborarea rapoartelor anuale şi cincinale, elaborarea fişelor de post.
    În special, intr-un capitol aparte, se oferă sugestii si exemple pentru scrierea programelor manageriale, rapoartelor, lucrărilor pentru obţinerea gradelor manageriale. 
       In cazul in care doriţi această lucrare o puteti comanda la IŞE.

    ANDRIŢCHI Viorica

    MANAGEMENT EDUCAŢIONAL

    GHID METODOLOGIC PENTRU FORMAREA / AUTOFORMAREA  CONTINUĂ A MANAGERILOR ŞCOLARI

    Preţul  fixat de editura de 150 de lei.

     

    CUPRINS

    I. CONSIDERAŢII METODOLOGICE PRIVIND FORMAREA CONTINUĂ A MANAGERILOR ŞCOLARI

    1.1. Referenţialul de formare profesională continuă a managerilor şcolari

    1.2. Dimensiuni metodologice ale formării profesionale continue a managerilor şcolari

    II. APLICAŢII PRACTICE PENTRU FORMAREA CONTINUĂ/autoFORMarea  MANAGERILOR ŞCOLARI

    2.1. Proiectarea strategică a dezvoltării instituţiei de învăţămînt

    2.1.1. Elaborarea Proiectului de dezvoltare a instituţiei de învăţămînt

    2.1.2. Planificarea anuală/calendaristică a activităţii instituţiei de învăţămînt

    2.1.3. Elaborarea Raportului de autoevaluare a rezultatelor Proiectului de dezvoltare a instituţiei de învăţămînt

    2.2.  MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE LA NIVEL DE INSTITUŢIE ŞCOLARĂ

    2.2.1. Elaborarea fişelor de post

    2.2.2. Managementul şedinţelor în cadrul instituţiei şcolare

    2.2.3. Managementul conflictelor în instituţia şcolară

    2.2.4. Evaluarea cadrelor didactice la nivel de instituţie şcolară

    2.2.5. Perfecţionarea cadrelor didactice la nivel de instituţie şcolară

    2.3. Managementul calităţii educaţiei la nivel de instituţie şcolară

    2.3.1. Repere procedurale privind conceptualizarea Sistemului Instituţional de Management al Calităţii.

    2.3.2. Etapele proiectării şi implementării Sistemului de Management al Calităţii la nivel de instituţie şcolară

     

    2.4. Avansarea în cariera managerială

    2.4.1. Elaborarea Programului managerial pentru conferirea gradului doi/întîi

    2.4.2. Elaborarea Lucrării metodice pentru conferirea gradului managerial superior

    2.4.3. Elaborarea Raportului de autoevaluare pentru confirmarea gradului managerial doi/întîi

    2.4.4. Elaborarea Raportului managerial pentru confirmarea gradului managerial superior

    III. Anexe

    Postat 10 septembrie 2014

Button Home Button Top of Page